четвер, 3 липня 2014 р.

Тут ви можете ознайомитись із роботою зональної школи новаторства, а також із новаторською діяльністю кращих учителів та навчальних закладів м. Миргород та Миргородського району.





АНКЕТА,
що дозволяє з'ясувати ставлення педагогів до інновацій 

1.Які нововведення ви внесли у навчально-виховний процес за останні 1-3 роки? Що спонукало вас до цього?
2. На вирішення якої проблеми були спрямовані ініційовані вами нововведення?
3. Яких результатів ви досягли за допомогою нововведення? У навчанні та вихованні дітей:
— досягнуто кращих результатів;
— результати є такими, як попередні;
— результати гірші від попередніх;
— невідомо.
4. Які зміни відбуваються в діяльності дітей на заняттях (уроках) і в повсякденному житті? Внаслідок впровадження нововведення:
— діти стають активнішими;
— підвищується пізнавальна самостійність дітей;
— підвищується рівень пізнавального інтересу;
— інші зміни у розвитку дітей (назвіть які);
— немає змін.
5. Від участі в інноваційній діяльності ви очікуєте:
— особистого задоволення своєю працею;
— громадського визнання;
— зниження обов'язкової норми навчальних годин;
— пріоритетного становища (уваги) в колективі;
— матеріальної винагороди.








Немає коментарів:

Дописати коментар